Start Webshop Nieuws Referenties Contact & Offerte info@computershophedel.nl

 

Reparatie & Installatie

Consultancy

Projectmanagement

Systeem & Netwerk Onderhoud

Software

Websites


Computers

Laptops

Hardware & Onderdelen

 

 

 



Algemene Voorwaarden

Door uw bestelling geeft u te kennen dat u akkoord gaat met onze leverings- en betalingsvoorwaarden.

Artikelen
- Alle genoemde prijzen zijn in euro en inclusief BTW.
- Type-, druk- en prijsfouten voorbehouden.
- Storing met de website en webshop voorbehouden. Problemen proberen we uiteraard zo snel mogelijk op te lossen.
- Sommige beelden kunnen afwijken van het origineel.

- Computershop Hedel probeert altijd een objectieve omschrijving te geven van het artikel en de staat waarin deze verkeert.
- Computershop Hedel is helaas niet verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging van goederen tijdens verzending door PostNL of een postbedrijf.

Verzendkosten
- Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten (zie hier een overzicht van de verzendkosten).
- Wij proberen uw bestelling standaard als brievenbuspost te verzenden. Indien de bestelling niet meer als brievenbuspost te verzenden is, zal Computershop Hedel uw bestelling als pakketpost verzenden.

Annuleren bestelling
- Bestellingen staan maximaal 7 dagen voor u gereserveerd. (houdt u rekening met de overboekingstijd van bank naar giro).
Indien wij uw betaling dan nog niet ontvangen hebben sturen wij u een herinnering. Indien wij geen reaktie van u ontvangen gaan de gereserveerde artikelen terug in de verkoop en wordt uw bestelling geannuleerd.

Wij behouden ons het recht voor uw bestelling te weigeren of te annuleren.
Bijvoorbeeld in het geval dat wij geen autorisatie voor de betaling krijgen, in het geval van geen betalen, in het geval dat een beperking voor de verscheping van het artikel zich voordoet, wanneer het bestelde artikel (tijdelijk) niet leverbaar is, wanneer het artikel niet voldoet aan onze eisen
voor kwaliteitscontrole en wij het terugsturen, of wanneer u niet aan de voorwaarden voldoet zoals gesteld in onze Algemene Voorwaarden.

Retourneren van zendingen/producten:
- Voor producten die speciaal voor u besteld of gemaakt zijn, geldt dat deze helaas niet te retourneren zijn.
- Artikelen waarop een extra korting is gegeven (de zogenaamde opruimingsartikelen), kunnen helaas niet worden geretourneerd.
- Voor alle overige aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen.
De zichttermijn houdt in dat de klant het recht heeft binnen 14 dagen de artikelen zonder enige verplichting zijnerzijds in originele verpakking en met de originele pakbon bijgevoegd te retourneren.
-De geretourneerde artikelen mogen niet gebruikt of beschadigd zijn.
Tevens dient de klant alle voorwaarden voor terugzending na te leven.
- De kosten voor de retourzending komen ten laste van de koper.
Na ontvangst van de zending en goedkeuring van Computershop Hedel over de staat van de producten, wordt binnen 30 dagen de betaling minus de verzendkosten van de koper teruggestort.
- Contante terugbetalingen zijn helaas niet mogelijk.
-In het geval van een onterechte reclamatie worden de kosten voor terugzending van de goederen in rekening gebracht,
verhoogd met eventuele onderzoekskosten.

Garantie via Computershop Hedel
-Computershop Hedel geeft, tenzij anders vermeld bij het artikel of de factuur, een jaar garantie op hardware en geleverde software.
-De garantietermijn gaat in op de factuurdatum.
-Helaas kunnen wij geen garantie bieden op software van derden.
-Bij mechanische beschadigingen, zoals breuken, deuken, krassen etc. of overspanningschade vervalt elke garantie, voorzover deze na levering zijn ontstaan.
-U dient de originele dozen van o.a. printers, scanners, muizen etc. te bewaren. Zonder deze kan de aanspraak op garantie mogelijk vervallen.
-Ten behoeve van de optimale afhandeling kunt u naast de afhandeling via Computershop Hedel soms gebruik maken van On-site, Pick-up & Return en Carry-in garantie.

Werkwijze:
-Wanneer er sprake is van een defect verzoeken wij u een aanvraag voor garantie in te dienen. Dit wordt ook wel RMA aanvraag genoemd. Bij een RMA (Return Material Authorisation) vraagt u de bevestiging om product(en) terug te sturen.
-Nadat u een RMA aanvraag heeft gedaan, en bevestiging heeft gekregen dat u het product kunt retourneren, dan kunt u het product met het RMA formulier welke u van ons heeft ontvangen aan ons retourneren.

On-site garantie
Diverse fabrikanten bieden On-site garantie. Zij hebben dan zelf een servicecentrum dat de garantie afhandelt. Wanneer u een probleem heeft met een product waarvoor On-site garantie geldt, kunt u bij Computershop Hedel het actuele telefoonnummer van het servicecentrum van de fabrikant opvragen. Het servicecentrum zal vervolgens alles verder met u afhandelen. Er zal een afspraak op locatie gemaakt worden en bekeken worden of het defect en/of het probleem op locatie verholpen kan worden. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan zal vaak (afhankelijk van het product) via de fabrikant een (tijdelijk) vervangend product geregeld worden. Als er sprake is van gebruikersfouten of gebruikersschade, kan in voorkomende gevallen eventuele onderzoeks- en handlingskosten doorbelast worden.

Pick-up & Return garantie
Deze vorm van garantie is een speciale service wat door de fabrikant gegeven wordt bovenop de normale fabrieksgarantie van het product. Wanneer u een probleem heeft met een product waarvoor Pick-up en Return garantie geldt, kunt u bij Computershop Hedel het actuele telefoonnummer van het servicecentrum van de fabrikant opvragen. Het servicecentrum zal vervolgens alles verder met u afhandelen. Indien er sprake is van een defect, laat het servicecentrum het product bij u ophalen door een transportbedrijf. U ontvangt geen tijdelijk vervangend product. Als het product gerepareerd is, wordt het weer bij u afgeleverd. Deze service is meestal kosteloos, zolang het product compleet aangeleverd wordt en binnen de fabrieksgarantie behandeld kan worden.

Carry-in garantie
Naast On-site en Pick-up en Return garantie bestaat er Carry-in garantie. Wanneer u een probleem heeft met een product waarvoor Carry-in garantie geldt, kunt u bij Computershop Hedel het actuele telefoonnummer van het service-centrum van de fabrikant opvragen. Het servicecentrum zal vervolgens alles verder met u afhandelen. Indien er sprake is van een defect dient u het product zelf naar de reparatieafdeling van het servicecentrum te verzenden. Soms ontvangt u eerst een gefrankeerde doos met instructies om het product ter reparatie te versturen. U ontvangt geen tijdelijk vervangend product. Als het product gerepareerd is, wordt het weer bij u afgeleverd.

ComputerShop Hedel is een onderdeel van Guardian Systems




Start Webshop Nieuws Referenties Contact & Offerte Disclaimer Algemene Voorwaarden

© 2017 - Computershop Hedel
Onderdeel van Guardian Systems